Friday 18 March 2011

Terima Kasih Cinta!

Assalamualaikum Blogdarls!,
Untuk entry hari ni, Notty nak sharing about love..Love is in the air,auww!
Cinta, apa yg blogdarls rasa pasal cinta ni?Okay honestly from my heart, cinta adalah sesuatu yang indah.
Cinta adalah pengorbanan, cinta tidak semestinya memiliki dan cinta adalah persahabatan.  Sebenarnya definisi cinta ini berbeza pada setiap perspektif orang.  Jadi terpulanglah untuk kita mendefinisikan maksud cinta sebenar..aicehcehceh..dalam hati ada taman pulak pagi2 ni...Tapi kan blogdarls kena ingat juga yg cinta yg agung adalah cinta kepada yang SATU..
Pada 22 Februari 2011 kami geng Diva Divana Vava Voom telah mencintakan diri kami untuk menonton teater TERIMA KASIH CINTA..By the way, tak plan pun nak tengok teater ni tp sebab ramai dah berkata-kata tentang teater ni, kami pun gigih bebenar la pegi cari tiket kt Istana Budaya.  Harga tiket RM70..hmm mahal?tak la sangat sebab berbaloi2 duduk kt panggung Istana Budaya tu nk dekat 3 jam. Lagipun ni bukan first time saya tengok teater ni.  Previously, saya dah tengok teater P. Ramlee the Musical..tu pn best juga! 
Apa yang saya boleh katakan tentang TKC ni adalah:

5 kisah cinta dgn definisi cinta yg berbeza. Cinta Luar Biasa,Cinta Sejati, Cinta Abadi, Cinta Tanpa Batasan & Cinta Agung dipotretkan dalam teater ini.
Tiny & sape itu?

OTW to Istana Budaya

Sherry @ IB

Geng Diva Divana Vava Voom

Ala2 artis gitew kan bgambar!
TERIMA KASIH CINTA! I LOVE YOU BLOGDARLS!-big hug-

2 comments:

  1. Cinta di dalam teater......di luar teater? (not for us divassss, but for those who acted in this theater......)tett tett tett.... I just don't know the answers......
    Hope our loves remain 4ever yaaa uollsss......
    sayang korang sume....

    ReplyDelete
  2. Tinie: yup babeh, cinta owh cinta makin hari makin cinta..haha..sayang u olls juga!

    ReplyDelete